Jag ska inte gå i kloster

Lite konstig rubrik kanske men sitter på tekniken just nu och lyssnar på ass^^
Och nu var det om Benedektinerorden vi skrev om...
Så kom jag på det=P

Känner mig ganska bra idag faktiskt=)
Skadat tummen på idrotten bara...
Fick en volleyboll rakt på den så den böjdes för mycket bakåt när vi värmde upp...
Ont gjorde det=P
Sen ropa Peder på mig så fick jag hoppa in i ett lag med i princip bara B:are för att en där som brytit armen inte kunde spela mera...
Så skadade sig en av killarna och hade bara vänster hand kvar^^
Och en B kille gnällde så jäkla mycket så jag höll ju på att få ryck på han=P

Men men, det gick bra ändå.
Kommit hem nu btw=P
Hade innebandy i skolan efteråt.
Mycket roligt=)

Sen var vi nere på stan
Provade lite saker på Lindex och New Yorker, vet typ vad jag ska ha på jul och nyår nu=)
Sen var det KU, Åke skrämde mig lite...
Men jag vet ju att han är en snäll Åsna så det var inte så farligt=P

Älskar er<3<3
Och till er som aldrig svikit, ni betyder mest av allt<3<3
Ni vet vilka ni är, har ju sagt det till er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0