Tråååk...

Sitter och tråkar...
Varit hod tdl, samhäll om typ 10 minuter, jättekul...
Sen ska jag göra min svenska pres och sen får jag åka hem=)
Sen så har vi träning ikväll<3<3
Våra 95-or var ju så grymt duktiga igår när de hjälpte oss att krossa Tiunda med 8-0=D
Men av någon anledning som jag inte fattar så fick vi 2 poäng...
Hmm, får väl fråga någon ikväll=)

Finns så mycket jag vill säga, men jag får ingen chans...
Snälla, ge mig den tiden, det är allt jag ber om.

Jennifer är sjuk idag osso, inte så kul=(
Men har jag tur så kommer hon imorgon, hoppas hoppas!

Bara 4 dagar kvar nu=)
Sen är det loooov=D
Ska åka och hälsa på Robin på lördag<3<3
Längtar massa massa.
Hmm, måste hitta en julklapp till pojken...
Får göra det någon dag, endast det bästa duger till min ängel<3<3


Älskar er<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: ...

Du har alla chanser i världen att säga, ta någon av dom!

2008-12-20 @ 11:35:23
Postat av: Maria

Öga mot öga om det är du.

2008-12-22 @ 15:39:53
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0