Tomt igen....

Hur kan man vara så tom??
Så tom att man inte kan se något bra eller något dåligt,
Bara mer eller mindre smärta.
Jag är bra på att hitta mer...

Folk säger att killar kommer och killar går men vännerna består.
Det är fan inte sant.
Vänner sviker.
Vänner glömmer.
Vänner väljer bort.
Endast vissa visar sig vara äkta,
Och dissar en inte när man behöver dem som bäst.
Ibland hittar man den bästa vännen närmare än man tror.
Man har bara inte tänkt på det.

Och ni förstår inte mig.
Tänk er att varje gång ni gör något som alla andra ser som självklart så vill ni bara fly.
Bara åka iväg och aldrig komma tillbaka.
För i de värsta stunderna är ensamheten bättre än verkligheten.
Tänk att bara få vara glad.
För en enda dag.
Vara nöjd.
Inte hata.
Inte få attacker.
Inte vara i vägen.
Bara vara.

Jag skiter i ord.
Ord är ljud som man tror ska hjälpa.
En liten handling kan radera tusen ord.
Jag är så trött på att höra om hur mycket ni bryr er mm för att sen bli sviken när jag behöver er.

Höll precis på att börja skriva ett långt sms men jag klarar inte att bara få ett ok eller m tillbaka. Så det blev inget...
Är för rädd nu.

Jag vågade.
Men det var för mycket.
Jag ska inte försöka mer nu.

Kommentarer
Postat av: <3

<333

2008-12-04 @ 13:17:41
Postat av: Maria

Vem??

2008-12-05 @ 00:33:40
URL: http://ialand.blogg.se/
Postat av: Ängeln

2008-12-06 @ 16:34:12
Postat av: Ängeln

<33<33<33

2008-12-06 @ 16:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0