Vill bort...

Jag vill inte mer, orkar inte mer.
Jag vill må bra nu.
Men jag får inte.
Vill bort.
Vill bort.
Vill bort.
Vill bort.
Jag klarar inte mer.
Känns som jag drar med er neråt också.
Och det vill jag verkligen inte.
Men jag måste satsa allt nu för att överleva.
Hoppas ni kan förlåta mig.
Det blir bara mindre och mindre, rummet.
Clara vet.
Men jag måste slå mig igenom alla och komma ut.
En väg är öppen, men täckt.
Jag måste ut den vägen.
Ni säger att det bara blir värre där ute.
Och kanske har ni rätt.
Men något måste jag göra.
Förlåt.
Jag älskar er.
Men inte mig.
Jag kan inte åka bort från mig själv.
Men jag kan ändra den jag är.
Förlåt.
Förstår om ni inte kan.

Kommentarer
Postat av: Ängeln

älskar dig oavsett vaddu gör<3 de ända jag vill är att du sk må bra<3 och att du inte lämnar oss<3

2008-08-03 @ 14:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0