Träna är ju kul bara man börjar=P

Var nyss ute och sprang. Skulle springa en halvtimme men smart som jag är så glömmer jag att sätta på tiden på mp3n... Men det blev ändå en 25-30 minuter kom jag på sen när jag vänt och börjat gå hemåt igen, kollade på klockan då. Tyckte det är så tråkigt att bara springa och vända hela tiden så istället drog jag in på Strömsätra vägen och gick sen hem. Blev ett par ryck i motvinden på hemvägen, fett nice=) Helskotta! Kom på nu att jag glömt stretcha... Aja, tänkte ändå körra lite styrka strax så det får väl bli efter det då=P Iaf, när jag kom in och tog av mig skorna upptäckte jag en inte så trevlig sak. Hade ett litet skavsår på ena hälen som jag tejpat innan jag drog iväg. Det hade skavts upp så nu har jag en fin röd rand i hälen på skon=P Mysigt värre^^ Ska kolla sen hur långt det blev, sträckan jag sprang asså. Kan nog blivit en bit XP

Skulle egentligen in till stan och köpa busskort idag men jag orkar inte=S Får göra det imorgon eller be mamma fixa om hon svarar någon gång=P

Och Åreresan kommer, bara det att jag inte har så långt tålamod=P

Älskar mina Änglar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0