Ner, ner, ner, ner...

Det måste vara något extremt fel på mig... Jag kan gå från glad till helt och totalt extremt nere på en sekund. Inte utan anledning dock... Jag orkar inte med det här längre, orkar inte med mig själv. Enda gången jag gör det är när jag får göra som jag vill men det låter ju ingen mig göra! Ska jag behöva må såhär resten av livet?? Ska ni hjälpa så gör det ordentligt då, gör inte allt värre. Men det är ju redan försent. Jag har fortfarande ett visst hopp kvar för sommaren. Veckan som kommer kan bli bra. Hoppas jag. Men det är för kort tid =S Vill ha längre egentligen, funkar bara halvt när jag jobbar och sen kommer veckor av lidande om jag tänker rätt... Nej, sista 2 på lovet kan ju bli bra de också.
Känns som att jag är fast i det här och inte ser någon väg ut. Jag vet vad ag måste göra för att må bra. Snälla, snälla, kan ni inte låta mig?? Och bli inte så oroliga när min andning blir konstig, det är ingen fara. Men jag håller mitt löfte till C vad som än händer, och då blir det så när jag inte vet vad jag ska göra och får ångest. Det är ok, jag är ok, jag lovar. Men det hjälper ifs inte... Fn vad jag ångrar det löftet asså, har jag gjort många ggr nu. Men jag tänker inte svika dig en gång till. Har jag redan gjort tillräckligt. Sviker mig själv varje dag också. Blir ifs tvingad till det men ändå. Delvis mitt fel iaf. Känns som jag rivs från insidan, faller sönder sakta men säkert. Visst, ibland går det åt andra hållet och det bli bättre, men det gör bara fallet nästa gång större. Jag måste ner djupare för varje gång, lika bra att det aldrig går uppåt då. Så nu ber jag er, en gång för alla. Snälla, ge mig det här lilla. Det är inte mycket jag ber om. Ni säger att det inte är bra för mig men om det ändå är det bästa då? Är det inte värt ett försök? Jag vill inte hata mer. Snälla? Det enda jag vet är att jag måste leva med mig själv resten av livet, och jag vill inte leva med någon jag hatar.

Har halvt bott hos Annie i helgen. Träffat Coffe också=P Varje dag sen förra lördagen faktiskt när jag tänker efter... Först i Åre, sen i Vänge i torsdags, sen hemma i fredags, hos Annie igår och här idag=P Det var ju ifs lite coolt=P
Städade rummet idag och tog bort julpyntet=P Blev jätte fint=) Slängde ut en massa skit jag inte ville ha kvar längre också. Önskar man kunde göra så med livet. Rensa ut och köpa nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0