Bio med flummisarna=P

Om någon hör en historia om tre sjuka tjejer på bio, så var det jag, Fanny och Alma igår=P Jag och Alma åkte in till stan för att de på What happens in Vegas på Royal. När vi gått av bussen och börjat gå mot stan så ser ju jag ingen mindre än Fluffy själv med Eva och Victor, sen hade vi kramkalas som slutade med att Fanny också hängde på. Vi fortsatte gå mot bion och efter ca två minuter kom första citatet. Vi gick förbi en godis affär och Alma hade precis sagt att vi kunde ju gå dit och köpa lite godis sen.
F: Vart ska vi gå nu då?
J eller A: Till Royal.
F: Vad ska vi göra där?
A: Gå på bio...??
Det är våran Leffen det=)
När vi kom fram till Royal så hade det inte öppnat än så vi gick till Hemköp och köpte godis och sen till McDonald's och köpte en burgare till Fluffy. Nu hade vi slagit ihjäl kvarten som var kvar och gick tillbaka till bion. Vi var ju redan lite halvt speedade av att vara tillsammans=P Vi hämtade min och Almas biljett och smart som jag är så glömde jag sjklart att använda mitt presentkort... Kom jag på i morse=P Sen köpte Fanny en bredvid oss och medans vi väntade på henne så säger Alma:
Men, var är biljetterna??
J: Ja just det...
Vi fick våra biljetter tillsammans till Fanny och nu hade vi bara det svåraste kvar, köpa popcorn och dricka... Efter många om och men i ungefär 10 minuter så bestämde vi oss för en Hollywood++ meny och en mellandricka till. Vi beställde, betalade, fick våra drickor och gick iväg. Kommer ca 15 m.
J: Men popcornen då??
A: Ja just det...
Duktiga som vi är hade vi sjklart glömt att ta popcornen och fick skrattandes gå tillbaka och hämta. Sen skulle vi ju på toa... Vill också lägga till att jag hela tiden smsade med Coffe och Sandra och var lite halvt borta pga det=P
Vi var ju helt galna därinne också men som tur var var det bara vi där=) Nu var det min tur att komma med ett citat=P
J: Men jag har så dåligt sug.
Det tyckte ju Fanny och Alma var sååå kul så jag behövde ju förklara vad jag menade.
J: Ja, men asså. Om man har den långt in så gör det ju inget men jag gör liksom längst ut och då blir det schuppf!
Jag hade bara ca en halv cm av sugröret inne i munnen och sög försiktigt så det höll på att droppa hela tiden=P Sen fick vi komma in till salongen och det första Fanny gör är att gå åt fel håll... Inte så konstigt kanske eftersom alla framför skulle till en annan och hon bara följde efter dem=P Men ändå, kul såg det ut när han killen där fick säga åt henne=)  Till att börja med så var vi helt ensamma i salongen och var ja, som vi brukar vara är väl bästa sättet att beskriva det=P Jag var extremt törstig och lyckades ju dricka upp nästan hela min stora dricka (8 dl) innan någon annan ens kommit. Jäkla diskussion hade vi om muggarna också. Fanny undrade varför det stod 0.8 och 0.75 på muggarna med ett streck bredvid... Och Alma fattade inte heller=P Till slut fattade de iaf. Men skit i det nu, jag gick och köpte en till dricka och när jag kom tillbaka så hade några till pers kommit vilket man märkte bäst av att Fanny och Alma inte gapskrattade när jag kom tillbaka. Och nu är jag så extremt utråkad på att skriva så nu skiter jag i det här och fortsätter en annan gång=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0