Tälta! <3

Varit hos Jessica och tältat inatt=) Fett kul hade vi. Åkte dit nästan direkt efter Storvreta, Lisa fyllde 8=) Min idol det=P  Packade ihop lite och cyklade sen med mina extremt överansträngda ben=P  En satt vi och bara chillade ett tag i tältet innan  vi gick och åt rostbiff och potatissallad och kollade på Shrek 1 och 2. Min idé =) *Jättestolt* Sen blev det popcorn där en påse typ smälte och blev bränd=P Sen gick vi tillbaka till tältet runt 10 och satt där. Jag, Annie, Clara, Fanny och Elli började köra Sanning eller konka i ena tältdelen och resten satt och gjorde något i andra delen. De ville inte vara med så vi stängde så de skulle känna sig dissade ^^ =P Sen drog Elli och vi 4 satt sen ock pratade till 2, vanligaste kommentaren var "En till fråga Annie" Vi körde varianten Annie ställer en fråga, alla svarar på den och sen lyckas vi glida iväg på massa ämnen =P Jag behövde inte svara helt på en fråga och det är jag jäkligt glad över om jag ska vara helt ärlig=P Kvart i 2 gick vi ut och kissade=P Fluffy och jag hade lånat Annies byxor, jag tog mina egna igen efter några timmawr eftersom mina var varmare <3 Men Fluff fortsatte med väldigt för stora shorts och lyckades ju tappa dem när hon dansade runt llite på ängen=P Jag skrattade extremt mycket, hade druckit 2 Frank's och redan skämt ut mig totalt en gång när jag sa det otroligt smarta om att när man skickar sms till sig själv så får man smset innan leveransrapporten... Hade jag gått och tänkt på flera ggr ju XP Efter kisseriet gick iaf jag, Fluff och Annie på en liten promenad längs vägen=P Sen gick vi tillbaka till tältet och somnade=)

Som många vet så är jag lat och vill inte sitta här mer nu=P  En dag kvar att skriva om, och resan, och bion... Men sts, jag pallar inte nu. Börjar jobba imorgon också=P

Älskar mina änglar.
Älskar min Krambjörn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0