Tråk...

Sitter i skolan och tråkar... Smart som jag är så glömmer jag att jag har sovmorgon idag=/ Men men, kollat lite på gamla julkalendrar och lyssnar på musik. Nu loggade Nea in på msn osso så kan jag prata lite med henne=) Åke är osso social=)
Bara 20 minuter kvar nu, sen har jag labb... Sen lunch, idrott och teknik. Ganska chill dag egentligen men inte så kul att sitta och vänta i 1,5 h^^ Sen ska jag, Jennifer och Einar stanna kvar typ en timme och göra klart samhällskunskapen. Powerpoint om Folkpartiet. 
Orkar inte tänka mer nu...


"Ögon av kristall som ser igenom dig nu.
Jag vänder mig om men det finns någonting som aldrig tar slut, 
Tårar faller lätt men de börjar att ta slut.
Jag orkar inte mera så jag vänder mig om och går nu."

Nu kom Rikard och pratar lite mer mig så jag ska väl kolla lite på när han CSar med resten av folket=P

Btw så betyder TE1Ca att sitta och nörda dator^^ Förklarar väl ganske bra vad våra kära killar håller på med 24/7 XP

Hade bra<3<3 Ses ikväll min Änglar=*=*



Kolla! Inget depp i texten, är jag inte duktig=P

Kommentarer
Postat av: Donkey

Jo jätte duktig=D

2008-11-29 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0