...

Var där igår igen...
Mamma är i Kina och pappa hade möte eller något så Angelica och Adde var jättesnälla och åkte in till stan och följde med mig fast de var lediga hela dagen=)
De satt och lekte i väntrummet medans jag var inne och pratade=P
Sen gick vi ner på stan en liten sväng, kollade på spel(Adde)
Jag och Gelica spelade mest GH=P
 
Sen gick jag tillbaka till Fyris, satt i bibblan ett tag innan Annie slutade.
Orkar inte skriva så mycket, attack igen=(
Men vi tog iaf halv 5 bussen från Maxi där alla andra redan var på och åkte till Annie.
Bakade pizza och myste.
Så nu har jag väl haft en ångestattack sen jag klev av bussen vad halv 1 igår=/

Vaknade i morse och upptäckte att min ena hand är helt svullen...
Vet varför, men ändå, vad ska jag göra??
Vill inte ta bort dem, ser konstigt ut ju....

Ska inte säga vad jag känner för just nu, ska inte lägga för mycket skit på er heller.
Så jag får sluta skriva nu.
Hade bra.

Kommentarer
Postat av: Therese

Maria, du måste plocka av de där hårsnoddarna. Det är inte hälsosamt. Ta av dom, annars kanske det blir något knas med din hand.

pussåkram <33

2008-11-07 @ 17:04:22
URL: http://super-therese.blogspot.com
Postat av: Maria

De sitter inte ens tajt längre, ingen fara.

2008-11-17 @ 14:29:43
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0