Trött...

Kan inte sova=(
Tänker för mycket, är för rädd.
Förlåt för att jag inte säger.
Öga mot öga, vill inte på sms, telefon eller nåt.
Försöker somna, försöker glömma.
Men gång på gång kommer det tillbaka.
Som en kniv i hjärtat, som att snart spyr jag upp allt.
Inte för att det skulle vara något negativt...
Är så trött.
Vill sova
Sova tills allt är bra igen.
Sova tills jag duger.  
Sova tills ni har glömt bort hur kass jag är.
Sova tills ni blir chockade över att jag är vaken.
På samma sätt som ni blir chockade när jag gör något bra.
Men det gör inget.
Bara bra att jag blir påmind om allt skit jag gör.
Eller det jag gör som blir skit.
Jag ska inte tro så jäkla mycket.
Har jag inte bevisat tillräckligt många gånger att det bara blir skit om jag gör det??
Förlåt, men jag orkar inte med en gång till.

Förbannade jäkla löfte...
Varför är det så tillåtet att vara skadad på insidan men inte på utsidan??
Intressant fråga egentligen...

Kommentarer
Postat av: ..............

<3

2008-10-07 @ 14:45:37
URL: http://............
Postat av: Maria

Vem kommenterade??

2008-10-07 @ 22:51:28
URL: http://ialand.blogg.se/
Postat av: Ängeln

<33<33<33<33<33

2008-10-13 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0