Kemi...

Har kemi nu igen
Börjar kännas som att jag inte har något annat^^
Men men, efter provet blir det väl lite lugnare=)
Var hos Hanna igår, hade med mitt brev och lite mer saker
Måste försöka prata mer med henne=/
Men det är ju så fucked up nucking futs svårt=(
Ska försöka iaf
Känns iaf skönt att hon tkr jag ska fortsätta skriva till henne
Mkt lättare=)
Hade iaf massa kul igår kväll=)
Satt och vänta ett tag utanför skolan och åkte sen hem och kolla på film=)
Deja vu och Underworld Evolution (igen... men vi somna ju förra gången XP)
Sen blev det plugga kemi och jag fattar nästan redoxreaktionerna =O
Ge mig en cola för det va =P
Sen råkade jag hålla en person vaken=)
Inte mitt fel att han inte kunde gå(a)
Haha, riktigt kul var det iaf=)
Nu ska jag ha kemi och se ut som att jag lyssnar i 50 min till=(
Men sen blir det kul igen=)


Längtar tills imorgon flickor<33
Älskar mina älskade<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0