Helgen lite snabbt^^

Sitter ute med Jennifer och flummar nu
Har kemi om 10 min=(
Sen blir det idrott och har vi tur så slipper man svenskan=)
Hmm... Vad ska jag då göra innan träningen??
Ingen som har lust att vara social?? =)
Har inte hunnit skriva det jag skulle te Hanna eller...
Skrev väl över en A4 i onsdags ifs men skulle ju skriva lite varje dag...
Men men, ska försöka få ner lite mer idag så=)
Ska skriva ut vissa saker också och visa henne.
Hon är nice=)
Var nere i  Fb och hos släkten i helgen=)
Eller ja, på vägen hem igår stannade vi och fikade lite^^
Men iaf=)
Hann gå med A, M och K och kolla på hönorna, kalvarna och fåren=)
Och sen på väg tillbaka till huset igen kom min Sigge<333
Stor har han (hon då...) blivit, men pälsen är lika underbar<33
Och S kände igen mig osso=)
Ville inte vara med någon annan<33
Sen åkte vi vidare, stannade en sväng vid kyrkan och köpte lite cola mm på ok inne i stan innan vi åkte heeela vägen hem...
Utom ett stopp på Godisakuten då=D

Var massa mys att träffa alla igen=)
Min söta R är ju bara för underbar<333

Sitter inne på kemin nu och ska börja jobba med repetitionsuppgifterna nu=/
Wiii....


Massa kramar på er mina älskade<333
Och en extra på dig gummsan, glad=)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0