3 lektioner kvar!

Har precis haft historia, höll mig vaken hela! Tror det är första gången jag lyckats på en fredag(A) Men, det kan juh ha något att göra med att jag gick på dextrosol också.... Stolt är jag iaf, ha 45 min rast till matten nu, andra lektionen på våra extremt välplanerade fredagar (2 timmar block, 50 min rast, 1 och 20 matte, 1 och 15 lunch, 1 och 40 cad, 10 min rast, 90 min natur) med ungefär lika mkt rast som lektioner, men, nytt schema efter jul! Och ja, det är grymt nice<3 Länkar så folk kan checka och dregla, Te2b heter vi om det är någon som inte vet, stackars satar;) 
http://www.novasoftware.se/webviewer/(S(yzjimr2h43xyds55jccejzvh))/design1.aspx?schoolid=29170&code=231329 
Kommer inte vara med på hela matten idag, ska träffa Emma utanför Cupido 12 så drar väl runt 20 i, tänkte passa på att köpa benvärmare samtidigt så mina stövlar kan hålla sig uppe... Grymt störande när de bara halkar ner hela tiden -.-
Jen lyckades ställa alarmet en timme fel så jag får sitta här och vänta, grovt nice att jag kan få tag i datorn nu iaf! Helt galet jobbigt när kortet var sönder... Menmen, det ordnade sig iaf så vi ska inte klaga=) Det kan vi istället göra på Fyris internet... Blogg.se funkar hyfsat bra men Facebook går knappt alls, kolla bilder är i princip omöjligt^^ Fullt på bussen imorse också, men hade iaf sällskap av Jessie och Annie, ingen trevlig pojke som gav mig sin plats idag inte! Surt(A)
Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, fortfarande lite oklart, men en sak är klar, nice blir det! Det ska vi se till, right?;)

3 lektioner kvar till lov, 3 lektioner kvar till frihet<3

Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0