Avslutning!

Ja, mina inlägg igår gick juh, inte så bra! Menmen, så kan det gå när man är knas;) Idag var det avslutning, en timme i aulan när man inte ser något och mest sitter och låter tankarna dra iväg^^ Efter den drog jag och Jen till China River, Mattias, Axel mfl kom också dit så hade vi en trevlig lunch i någon timme innan det var dags att fixa lite julklappar! Det gick juh som det gick med fyra små knäppa barn som springer runt på stan efter ett femte litet barn... Men, vi skärpte till oss och köpte mammas och pappas julklappar, känns bra=) Sen kom också Sofie ner så hon, jag och Jen searchade hela stan efter pulkor! Seriöst, båda Stadium och Intersport i stan, BR, Nallens och sen buss ut till boländerna och Jula, Biltema, Rusta, Intersport, Barnens hus, Coop och Sportex för att slutligen köpa på Stadium iaf... Men jaja, lite äventyr är juh alltid trevligt=D
När vi fixat våra supersnabba pulkor som ska pimpas senare så tog jag halv 7 bussen till Annie och var med ett tag på lite mys och film. Fanns även två små pojkar där som man skulle kunna tro var x antal år yngre än de faktiskt är... Men, det var trevligt och nu sitter jag och gör ingenting alls=) Imorn ska jag göra systers och brors presenter och städa klart det sista i rummet, kan nog bli nice=)

Ska smörja in händerna med krämen jag fick av Jen idag och sen kolla lite film tror jag=)

Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0