Donnerstag

Har precis duschat nu, mkt mys<3 Dalmatinen är nöjd! Känns helt grymt att terminen är slut och så också halva gymnasiet! Ja, det är en dag kvar och jag har fortfarande inte gjort hemlabben... Men den är klar och ska bara mailas in, säger vi(AA) Min dag blev som sagt lite knas idag, tror btw inte jag nämnde den siste gentlemannen som var på bussen imorse! Tog 07:42 och det stod redan folk när jag klev på, sweet tänker man och accepterar sitt öde att stå i över en halvtimme. Så reser sig en kille efter någon min, trodde han skulle av, men inte då, han gav sin plats till mig! Att det ens finns såna kvar i världen=O Blev självklart glad också, även om chocken var starkast...
En Flu kom och joinade ett par min på matten och sen drogs det ner på stan någon timme och sen bussen hem. Träning i Jb på kvällen, nu dags att nanna kudden!

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0