Draft: Dec. 22, 2009

Håller på att fixa det sista i rummet nu, upptäckt att jag inte längre får in mina tidningar som jag gjort förr... Hmm, kan det bero på att jag råkat skaffa alla Solo, Cosmo och Veckorevyn senaste månaderna?(A) Innebandymagazinet på det också, inte konstigt att det blir fullt!
Imorn är det pulka som gäller! Men, vanlig pulka duger juh självklart inte, min röda ska vallas och pimpas rejält!

Hahaha, jag har juh grym otur med mina inlägg XP Den första delen här skrev jag innan jag drog in till stan vid halv 4, fortsatte skriva när jag kom hem och publicerade. Trodde jag! Hade varit borta för länge så upptäckte nu att det låg i utkast, utan sista delen... Men men, så kan det gå! Har myst lite nu och ska ställa in lite grejs i rummet så är det helt klart sen=) Ska fixa brors, systers och farmors julklappar (Fucking nuts jag glömde en del till dem...) och sen bara vila=) Låter som en helt ok tisdag(Y)

Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0