Annandag^^

Haha, igår går knappt att beskriva med ord om jag ska vara ärlig^^ Så vi tar bara de lätta delarna, kollade en grej i stan och sen åkte te syster för att fira Leians 6-årsdag=) Var mkt trevligt, lilla S gick tom några steg när syster och pappa höll i henne!=O Mina småttingar är inte små så länge känner jag... Bobin kan nog gå grymt bra nu, Pandi och Leian kan läsa, Minna och Nowe är påväg... Och lilla S kan nästan gå... Men, det kommer nog fler små(A)
Nu sitter jag och bara väntar. Som traditionen säger så är det indiskt som gäller idag, blir samma folk som på julafton men farbror och T också, blir nog nice=) Pappa har fått för sig att satsa mer än vanligt i år och har lagt till typ tre nya grejer...
Jag är dålig på att skriva, går ifrån och glömmer bort hela tiden, håller på att göra bröd! Naan=)


Pokpokhejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0