Julafton!

God jul alla glada, och alla andra också^^
Idag har jag gjort mycket och ingenting, vaknade någon gång runt åtta och gick upp och kollade på granen, sen tillbaks i sängs. Finns inte mycket bättre än när det enda som lyser är granen när det fortfarande är mörkt ute=O Gick upp igen vid halv 10 och kollade på julkalendern och åt som vanligt en lussegubbe som jag låg i koma av efter, precis som vanligt. Bror kom vid 12-1 kanske och syster mfl ett tag efter 2. Slog in julklappar då så dissade fikat med alla utan kollade bara på Kalle, lika kul varje gång och lika trött bli man. Var sjukt dum och tänkte mig inte för utan satte mig rakt ner på golvet... Aj, min, häck... Har ont i axeln också, antagligen en kombination av min graciösa bakåtkullerbytta och när Sofie körde på mig^^ Men, bara mys med lite minnen;) Åt julmat efter Kalle i år eftersom min systerdotter sjungit i Sthlm på förmiddagen så vi inte hann innan, hon åt inte direkt mkt men en titt i hennes pralinlåda efteråt förklarade rätt bra varför... Av cirkus 15 hade hon sex kvar, inte bra för hennes strax sexåriga mage! Snart sex år sedan syster ringde på juldagen, min lilla Leian, att du blivit så stor! Galet rolig unge, mer underhållning än man klarar av säger jag bara!
Syster m familj och farmor åkte hem efter Karl-Bertil och så var det bara jag, mamma, pappa och bror kvar när vi öppnade klapparna, fick helt ok grejer, ska dock köpa min länge efterlängtade radiostyrda bil själv snart, väntat 12 år på den fucking bilen!

Skriver antagligen mer sen, pokpokhejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0