Onsdag

Tjotjo
Idag har faktiskt varit en helt ok dag, hade lite sovmorgon så kunde chilla i morse, bussen var juh självklart sen (för sånt här väder kan man juh inte förvänta sig i Sverige^^) Dagen började med 2,5 timmar produktion, låter länge, jag vet, men tiden flyger iväg! Vi hann iaf precis klart med halva tappen=) Hade vi inte gjort det hade vi behövt göra om hela så;) Jen dränktes i olja och spån och jag fick ett spån på mig... Gör sjukt ont att få direkt på huden! Vi överlevde iaf och med en perfekt tapp som vi klarade på första försöket, lite stolt bli man juh(AA)
Vi hade ingen tyska idag, lärarn har typ, ramlat... Så blev lååång rast innan svenska med fika och mys=) Lr ja, vi hade juh kunnat jobba om vi varit typ samare lr naturare, men, vi kände att vi stod över det så under lektionen producerades endast en mkt trevlig dikt och x antal skumtomtar konsumerades. Som vanligt blir allt mkt roligare med Te2b!
Juste, på lunchen tog jag och Jen oss till C300 korridoren och pratade lite med Sven vår vän för att få reda på hur fysiken gått, och jag får fucking vg! Så sjukt glad! Hade varit nöjd med g^^
Efter svenskan drog jag och Jen ner på stan, knäppa som vi är gick vi tillbaka in i skolan 2 gånger för diverse grejs^^ Tog sen bussen ner på stan, kollade runt lite smått och hittade två bb och två tröjor som jag blev totalt förälskad i<3 Träffade på A och en ovanligt elak E, var med dem i en halvtimme innan det var dags för bussen, träffade på Flu vid Netto och sen kom också Jessie och Annie=)
Blev en del flum på bussen, ingen chockad antar jag och sen har jag pluggat matte, duschat, och ätit kladdkaka. Fucking kaka... Ätit typ halva själv...

Ska bättra mig, jag lovar, förstår om jag är sjukt jobbig mot dig just nu, förlåt...

Nu ska jag göra lite mera matte, och sen är det sovdags! Ska inte vara trött imorgon!=D

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0