The teknik life

Sitter i bibblan med Jen, idrotten blev inställd precis som tyskan så vi och resten av klassen skulle egentligen haft 3,5 timmars hål... Men det är juh inte riktigt vår stil så ett telefonsamtal ledde till att provet blev flyttat till halv 12. Visst, hade varit grymt att sluta 10 men halv 1 känns helt ok det också^^
Idag blir det bara chill, slut med plugg nu! Träning i Jb ikväll, inte så tagg=/ Tappat lusten grovt... Vill bara dansa nuförtiden, blir iaf 2-3 ggr i veckan nästa år! Myyyycket nice.

Hade lite svårt att somna igår, läste Cosmo och Veckorevyn ett tag, var rätt trött men slutade med tårar iaf... Måste skärpa till mig. Men ja, det är svårt=/ Bara att bita ihop och hoppas på det bästa antar jag, känner mig bara i någon sorts dödläge just nu... Vet vart jag vill men inte hur jag ska ta mig dit. Har en smådålig dag idag känner jag, har iaf en trött Jen som piggar upp dagen lite...


Make a wish, hold on to it tight.
Keep it in your mind, day and night
Dream all night, belive all day
That one day, it will be true.
Just fake a smile, and no one will se your pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0