You can't always get what you want

Haft en knas helg känner jag... Kunde blivit riktigt bra, och på ett sätt blev den det också, men lite grejs gjorde att mkt blev lite småjobbigt... Var iaf hos syster och hade den årliga julbaket med mamma o moster. Bobin har lärt sig gå, han räddade min helg när han log och sprang fram till mig med armarna ut på sidorna<3 Så glad unge den killen, men när han blir riktigt ledsen så sätter han sig på golvet och lägger pannan mot golvet, ser så grymt sött ut, men, det är juh min älskling<3 Det är juh faktiskt Nowe, Pandi, Minna, L och S också men tyckte att Bobin förtjänade lite extra idag=)
Imorgon är det läkarn och fysikprov som gäller, hoppas på att det ska gå bra, pluggat grovt mkt! Känns som rätt mkt har fallit på plats nu så, bara hoppas på det bästa!
Som sagt var det lite jobbigt i helgen också, vill inte gå in på varför, ni som vet har iaf varit grymt bra stöd<3 Ångrar lite att jag sa det jag gjorde, hade nog varit bättre att hållt inne med det=/ Men ja, nu är det som det är och jag hoppas bara på att det kan bli något så när ok igen... Vet att det inte kan bli som jag vill men... Rolling stones - You can't always get what you want. Såå sant! Den får rädda mig nu känner jag... Finns så mkt jag vill säga, men vet själv hur jobbigt det är att höra så, bäst att låta bli... Och ja, jag är negativ, men jag har bestämt mig för att det är bäst att gå på magkänslan så blir det ingen chock sen.

Nu ska jag snart duscha och sen terapia mig med SATC<3

Pokpoknattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0