Konstig dag^^

Idag har väl varit sådär lite konstig...
Men helt ok=)
Hade först fysiklabb som drog ut 20 min^^
Men då fick vi kortare kemi så det var ju bara bra(a)
Sen hade vi lunch och den var helt muppad...
Skulle vara duktig och äta men kön tog typ 20 år...
Sen hittade jag Jennifer som trodde att jag gått upp i rök^^
Lyckades hamna vid bordet bredvid Te2afolk som satt med en hel flaska Thaisweetchilisås^^
Och jag som tycker att det är så extremt kul med folk som äter sig själv=P
Satt där och pratade med Jennifer om allt och ingenting.
Jennifer går och hämtar något, och vem kommer då om inte T och ger mig lite sås eftersom jag aldrig smakat...
Men, nu är problemet att mina chicken kebab är slut.
Men men, såsen kräver det så jag går och hämtar 2(!) till och Jennifer blir fett glad=P
Den var helt ok=)
Kan ätas igen=P
Har nog en flaska i kylen när jag tänker efter...=P
Till slut bestämmer vi oss för att det är dags att gå, jag har ju trots allt en halv bok att läsa...
Nu kommer Jennifers stora katastrof=O
Hon får fil på fingret!
Finns ingen återvändo, vi måste gå och tvätta fingret!
När det är gjort ska jag börja läsa.
Har mer än halva boken kvar.
Tyvärr bara typ 15 minuters rast och en mattelektion innan det ska vara klart...
Blev tvungen att offra rasten och sitta och läsa "matte" på lektionen^^
Var nog bara en liten aning flum när fok såg mig så=P
Men jag hann!
Hade missat bra mycket men jag hann!
Hade diskussion i grupp så det var ganska chill=)
Sen sluuuutade vi!
Väntade på Gelica, var grymt dissig...(ledsen för det^^)
Sen gick jag och frun till Swedbank och fixa med hennes grejs, sen till hemköp och plocka pengar till mig.
Tillbaka te banken bara för att få reda på att mitt kort är ok, dra kontoutdrag och sen te donken.
Lite mys där, bik bok, akademi, glass på donken.
Wedins och kolla på alla skor=P
Gina, Carlings, Martina, träffa pappa.
Bussen.

Hade spelkväll på ku=)
Mycket trevligt=P
Hade en lite dålig period men det gick över=)
Nu ska jag msna, smsa och pugga tills jag däckar^^

Hade bra=)
Älskar er<3<3

Kommentarer
Postat av: Åsnan

Jag säger bara en sak, ni kan inte vara normala=P

2009-02-04 @ 22:25:58
URL: http://www.chris90.bloggproffs.se
Postat av: Katten

Vadådå??=P

2009-02-04 @ 22:30:25
URL: http://ialand.blogg.se/
Postat av: Katten

Och vilka menar du??

2009-02-04 @ 22:30:37
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0