Lovet...

Känner mig väldigt mycket oaktiv här just nu^^
Men ja, det har väl inte hänt så mkt...
Var och myste med min lilla älskade Robin och min lite större älskade Noel<3<3<3<3 20-21
Sen var jag bara hemma på julafton=)
Farmor kom, var på midnattsmässa och träffade Micke=)
Juldagen åkte vi till Stockholm och firade Leas 5-årsdag.
Det var mycket trevligt=)
Fick kommentaren "5000 sms?! Det var det sjukaste jag hört!" av Linus=P
Han hade tydligen klarat sig på 1088 sms på 3 år...
Det är det sjukaste jag har hört^^
Annandagen var Mathilda hos oss hela dagen och på kvällen kom Linda, Dan, Lea, Peter och farmor och åt indiskt=)
Småtjejerna hade bra kul tsm när de väl slutat vara blyga^^
Min dörr är nu tapetserad med teckningar...
Den 27 började cupen^^
Stenhagen på morgonen först, åkte sen hem och fika och åt lunch innan vi åkte in till stan igen. Jag kollade på match i Boland efter en liten promenad med Christoffer=)
Kul det osso.
Sen kom mamma, pappa och Mathilda och hämtade upp mig så åkte vi hem och fixade lite mat till Carl, Johan, Amanda och Erika.
Lilltjejen däckade i bilen och sov sen tills de kom...
Gillar Erika mer och mer för varje gång=)
Sen var det match igen kvart i elva på kvällen^^
Fluren var där och kollade=)
Åkte hem, var inne på msn någon timme innan jag gick och la mig.
Juste! Börjat prata med en ny person=)
Massa med trevlig<3
Påminner mig mycket om två andra killar=)
Men men, den 28 fortsatte cupen med en match typ halv 9 i Fyrishov och sen en till vid 1.
Var med laget till Gränby för lunch mellan=)
Det var trevligt det osso=)
Efter matcherna åkte jag till Boland och kollade på Hagunda, sen hem med Fanny, chilla lite, däckade en halvtimme^^
Sen var det match igen=P
Stenhagen nu=)
Promenad med C innan match igen, lika trevligt=)
De vann matchen så det var bara åka hem och lägga sig^^
Eller ja, blev lite msn först(a)
Upp 6 dagen efter, buss till Läby och sen med Fluren till Allians.
Promenad igen, bra jäkla kallt var det...
De förlorade tyvärr och sen åkte jag te Fluren.
Var där ett par timmar och sen drog vi till Idre via mig=D

Men nu pallar jag inte skriva mer så det får vi ta senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0