!.!.!.!.!.! =P

Haha, jag är så sjuk trött på wow nu=P
Skiten förföljer ju mig!!!
Men men, vad ska man göra??
Nu vaknade Åsnan iaf så kan jag vara social med honom=)

Har teknik nu, grupparbete, går väl sådär=P
Ska på stan och fika med folk sen=)
Sen ska jag hem och soooova!
Kom knappt ur sängen imorse=/
Så jag ska först kolla på lite SatC och sen lägga mig med mitt gosgos täcke och mysa<3<3<3<3<3

Har börjat tänka lite.
På hur jag blev som jag är nu.
Se bara på hur jag var i sexan, en helt annan människa.
Men ärligt talat, så vet jag inte vilken jag gillar bäst...
Det här är mer mig nu.
Den personen var en annan.

Men lycka till med att skriva något vettigt när folk sitter och glor.  Får fortsätta sen=)

Hade bra, älskar er<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0