Blö på hon...

Idag var jag och klippte mig.
Blev inte nöjd...
Hon förstod typ inte vad jag menade även fast jag hade med bilden.
Tog 10 cm mer än hon sa att hon skulle göra på längden.
Klippte också luggen någon cm för mycket.
Känns så kort!
Men men, jag kastade in mig på toan och drog i lite vatten eftersom hon typ inte stylat alls.
Ville väl gå på lunch antar jag.
Skickade iväg lite klagsms och gick och köpte en cola.
Var ganska kallt att gå tebaka till skolan men det var kanske lika bra så jag fick avreagera mig lite^^
Första jag upptäcker när jag kmr tillbaka att jag blandat ihop när vi hade eng och fysik så jag hade missat det mycket korta engelskaprovet och hade en jätterolig fysik lektion att se fram emot...
Men hade iaf ca 20-25 minuters rast så jag satt och pratade med Tobias, trevligt var det=)
Tycker jag iaf=P
Den klassen har ju typ aldrig lektion!
Känns som de har inställt mm ganska ofta...
Eller nåt=P
Jag vet inte(a)
Men jaja, nu ska jag skriva en A4 om fyrens framtid och sen är det träning ikväll=)
Ganska soft dag imorgon, går på kemin och lämnar in tekniken, sen måste jag te läkarn...
Tycker inte om att gå dit själv=(
Är någon annan med slipper man tänka så mkt på väg dit och därifrån även om det inte spelar så stor roll just när man är där mer än att man har något kul att se fram emot.
Inte någon som har lust att följa med till 11??
Jaja, sen ska jag iaf ta tåget vid 12 så ska jag och mamma åka te G och änglarna<3<3
Kommer bli så skönt.
Bara vara, men att sova ut på morgonen kan jag ju bara glömma.
Då ska jag upp och sätta på film åt Nowe.
Får försöka plugga lite sam osso...
Blö... Vet ni hur grymt tråkig regeringen och riksdagen är??
Sen så har jag kemiprov på g osso.
Och matte, och matte B är ju fucking omöjligt!
Tänk att jag ska ha 3 kurser till sen=S
Hjälp...

Nu ska jag förtränga det ett tag och skriva på fyren=P

Ha det bra, älskar er<3<3

Kommentarer
Postat av: Åsnan

Det sägs att B är den svåraste kursen, men jag vet inte=/

2009-01-22 @ 21:30:29
URL: http://www.chris90.bloggproffs.se
Postat av: Åsnan

O du vet att måste hjälpa mig med B kursen när jag läser den i tvåan va??=P

2009-01-22 @ 21:32:06
URL: http://www.chris90.bloggproffs.se
Postat av: Maria

Haha, jag får väl göra det=P Om jag får massage!

2009-01-23 @ 17:08:08
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0