Fluffiluren och Moschibobo @ tidig morgon

Måste bara skriva in det här konversationen XP
Jag och Fanny, 7 på morgonen, somnade runt 4....

Fanny och jag vaknar ungefär samtidigt, trötta...

Fanny: Colan står på bordet i köket...
Jag: Nej det är lugnt jag fixade det igår
Fanny: Är den här? (Ser sig omkring med mycket trötta ögon)
Jag: Nej... Jag ställde in den i kylen
Fanny: Jag orkar inte hämta
Jag: Men varför ska du ha cola?
Fanny: (Efter ett par sekunder) Jag har ont i huvudet....
Jag: Och då ska du ha cola?
Fanny: ...
Jag: Sov
Fanny lägger sig ner och sover ett par timmar till

Och när vi vaknar ordentligt vid 11 säger hon att jag svamlade om cola imorse...
Min Funvy<3

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, ni är så jävla klockrena! :D <3

2009-06-28 @ 19:30:20
URL: http://super-therese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0