Nice dag=)

Känns inte så kul alls just nu med smsen...
Har 9 kvar, nya på torsdag
Men tack och lov så funkar ebuddy på mobilen igen=D
Lånade Jennifers dator ett tag idag eftersom underbart smarta jag glömt nycklarna;)
Var mycket trevligt=)
Sen så körde jag på mobilen ist som sagt^^

Skulle ha tyskaprov men läraren kom aldrig=(
Men någon var så snäll och bjöd mig på fika på Linné istället=)
Hade en nice eftermiddag/kväll=)

Sen var det hem och kolla hk, spelade in förra veckan och sen visade det sig att det var dubbelavsnitt ikväll så det blev 3 timmar hk i rad XP
Msn på mobilen då också=D
Älska den uppfinningen asså<3

Just nu önskar jag bara att Anna kommer igång med bloggen igen eller att jag hittar någon annan som kan skriva lika bra, underbar läsning<3
Men men, jag blir starkare hela tiden så jag ska bli bra till slut=)

Den här veckan börjar kännas riktigt trevlig nu=D
Bara en lektion imorgon och sen ska jag nog te Vänge så jag kan träffa lite folk=)
Kampen på torsdag, kmr bli riiiiktigt nice=)
Och sen bio på fredag=D
Ska se Änglar och Demoner, måste bara kolla upp tider först^^
Ska försöka hitta skor till min klänning imorgon också tror jag...

Jaja, hade bra älskade<3
Och tack igen för dagen och colan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0