Oopss....

Sitter nyduschad och lite trött framför datorn nu
Blev väckt 8 i morse för frukost=@
Men sen somna jag om och det slutade med att jag gick upp runt 10-kvart över 1...
Lyckat^^
Hade egentligen behövt ta halv 2 bussen te stan för att hinna te Hanna te 3 så...
Men men, pratat med henne så det ska nog bli bra=)
Funderar nästan på att få en person att åka in till stan och vara social med mig...
Inte träffat på sjuuukt länge
Men men, får typ inte kontakt med honom nu så får väl hoppa det=/
Kanske finns annat folk att träffa i stan så=)
Men jag har lovat att träffa dig i sommar!
Och tänker hålla det=)

Onsdagen ser inte ut att bli så bra som jag trodde nu heller=(
Nån skitsak som jag måste göra...
Jag ska typ ställa frågor till farmor för någon film som någon gör
Och jag har ingen aning om hur jag blev inblandad^^
Men men, hoppas vi kan göra som vi tänkt iaf=)
Skulle vara fett kul bara vi=D
Annars tar vi en annan dag, för vi ska dit!

Kmr inte behöva vara hos Hanna lika länge varje gång längre
Pratade med henne förra veckan och det blev mkt bättre=)
Typ 20 min och verkligen göra något då
Blev lite drygt när det tog en hel timme och jag inte fick ut något av det^^

Men nu borde jag fixa klart mig det sista och dra te bussen=)
Om jag kan slita mig från musiken
Du är f*n grym!
Älskar den=D

Ppr=*

Kommentarer
Postat av: N

Klart att vi ska dit senare! :)

2009-06-23 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0