5 timmars sömn! WOHO!

Klockan är 06:10
Jag har sovit klart.
5 timmar(y)
Nae knappt det...
Men bara tur att jag gick upp nu och upptäcker att jag glömde hänga upp linnet som jag ska ha idag igår=O
Halv panik där^^
Solen är knappt uppe(a)
Men skit samma!
Himlen är blå, det kommer vara sol idag.
Jag slutar 10 i 12.
Då ska jag luncha och flumma med min Flaui laui!
Måste hitta ett långt linne på Gina eller nåt som jag kan ha under min stora Yorker tröja.
Jag har varit vaken en halvtimme nu^^
Dags att börja bestämma vad jag ska ha på mig!

Men kom ihåg att solen skiner, jag är säker på att kvittrarna fåglar, och det är sjukt kallt här inne...

Pussokram mina älskade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0