Behöver er<3

Längtar så mycket till imorgon nu...
Jag behöver er så otroligt mycket tjejer<3<3<3<3
De andra kanske svek, fanns inte som de lova.
Men ni vet jag finns där.
Och jag vill ha er här nu<3
Behövt ha någon som bryr sig ett bra tag nu.
Och en person har funnits där<3
Vet att jag inte sagt så mycket men hoppas du förstår att bara ditt sällskap när det varit tufft har hjälpt massa<3
Men, de jag verkligen bett om hjälp och stöd har vänt ryggen till.
Och nu klarar jag inte mer.
Jag behöver er<3
Mest av allt behöver jag dig gumman<3
Började sakna dig grovt mycket när jag satt och skrev till svenska idag=(
Det har gått alldeles för lång tid<3

Det gör ont i hjärtat när man märker att de som fanns där så tydligt bleknar bort</3

Kommentarer
Postat av: Anonym

flera finns där än du tror! Kankse vat inte alla i din omgivning bara hur de kan hjälpa dig, men jag vet att många vill

2009-03-22 @ 20:04:05
Postat av: Maria

Det finns alltid ett sätt att visa

2009-03-22 @ 21:22:38
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0