Förstår lite mer...

Jag förstår lite mera varför ni är oroliga nu.
Fick för mig att prova mina gamla jeans.

Ni måste se för att förstå.
Men för att sammanfatta det.
De första jeansen jag köpte på Gina, de var tajta då.
Är baggy nu.
De korta jag köpte samma år.
Kan jag knappt ha.
De vita korta som jag köpte samtidigt som de innan.
Samma sak.

Känns konstigt.
Vissa av de jeans jag var så glad över att kunna ha är slappa nu.
Men det värsta är att det inte är stuprör^^
Nej, seriöst var det nu.
Ifs, de 3 jag nämnde däruppe skämdes jag för.
Och jag är så glad att de senaste (mina mörka stuprör) är 3 storlekar mindre.
Och de ljusa (2 mindre) måste jag ha skärp i.

Låter kanske konstigt.
Men det är underbart att se skillnaden.

Kommentarer
Postat av: Frun

Bra att du kanske börjar förstå varför vi inte vill att du gör så är mot dig själv. Visst e de underbart att man kanske kan ha nån storlek mindre i kläder, men inte på de sättet att man svälter sej själv. Fortsätter du, kommer jag inte att ha någon fru kvar! Ja vill ju ha dej kvar älskling :( <3<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 12:09:06
Postat av: Maria

<3<3

2009-03-09 @ 17:23:06
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0