Mera läger=)

Nu tar vi lite mer om lägret=)
Vi kom fram vid typ 7 och jag var helt säker på att klockan var typ 11...
Men så börjar folk prata om att det ska vara lektion, och lekpass, och så en film på det!
Jag höll på att däcka redan då=P
Men vi hade iaf lite tid att vila när barnen hade lektion=)
Hade tänkt gå och sussa ett tag men det blev inte av(a)
Sen lekte vi, toapappersleken, en variant av mördarleken och, ja...
Var det något mer??=S
Sen var det film, Stardust.
Jag såg typ hela=)
Men satt och nicka till heela tiden!
Satt inte mot en vägg eller något heller så det var inte så kul i längden(a)
Sen när filmen äntligen var slut var jag så trött att jag knappt kunde gå.
Det var lite läskigt om jag ska vara ärlig.
Men sen när vi var påväg upp till andra huset igen så fick jag en kick och var pigg igen=D
Så i någon timme låg jag och Ame och spela minigolf på hennes mobil och jag chattade lite(a)
Somnade med ebuddy igång...

På morgonen var jag alldeles för trött för att pallra mig upp och äta frukost så jag låg kvar=)
Vid 10 så drog Ame. Calle och Åke med mig ut på promenad på sjön=P
Det var riktigt nice att gå runt på isen=)


Nu får jag ont i fingrarna igen så resten kommer senare=)
Hade bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0