=)

Är hemma nu igen efter en låååång helg=)
Började väl när jag och J tog en glassdejt vid domkyrkan i solen=)
Sen var jag hemma och bara slappa ett tag innan träningen och fick för mig att Fannu<3 skulle komma över natten=)
Så hämta vi upp henne efter ib och herregud vad kul vi hade!
Länge sen jag haft så roligt alltså.
Och sen i torsdags har jag i princip mått bra.
Har speciellt 2 personer att tacka för det.
Flu, för att det var så skönt att ha dig här, prata, flumma, allting=)
Och en till som jag hoppas förstår själv=)
Iaf, blev lite videosamtal och skoj, stackars människor som bara fick sova 1 timme(a)
Vi klara väl 2 iaf;)
Sen myste vi med kladdkaka och varm choklad som vi absolut inte orkade, fixa håret, packa och sen drog vi in till stan med tjejerna=)
Hittade en fett nice kjol på Yorker som jag var tvungen att ha!
Sen efter mycket om och men hamnade vi på donken, tog en light och McFlurry Oreo=)
Men hann bara sitta en halvtimme eftersom jag var tvungen att hinna hem och fixa sista innan lägret.
Kom hem, städa lite och gick till bussen=)
Satt och lyssna på Amelies mp3 hela vägen så det gick ganska fort att åka, smsade med Måns också=)


Orkar inte skriva med nu men en sista sak vill jag säga.
Ett citat från en person som endast en person kmr fatta, men iaf.
"Det finns inget roligare eller..."
HAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha glassdejter -.-

2009-03-22 @ 19:58:12
URL: http://nittiotvan.blogg.se/
Postat av: -

Vilka e dom där två personerna du ska tacka vad för?

2009-03-26 @ 08:52:20
Postat av: Maria

Skriver jag inga namn vill jag inte nämna namn.

2009-03-26 @ 21:51:54
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0