Väntar

Sitter i skolan och väntar nu.
Vid 8 är det knapp någon här alls, vid 20-25 över är det fullt.
Ganska kul att sitta och kolla på alla.
Hade en ganska bra dag igår.
Utom att jag sabbade hela kvällen med en liten skitgrej.
Trött på att det händer hela tiden.
Allt kan vara bra, eller kännas bra iaf, och sen.
Pang.
Och allt det är borta och jag är fel igen.
Förlåt, jag försöker hela tiden men det känns som att jag inte får något tillbaka.
Det är inte så lätt för mig men jag är beredd att göra allt för att det ska funka.

Nu är klockan kvart över, lite mer folk här nu.
Facebook typ hänger sig hela tiden....
Och jag har svenskapappret jag behöver i samhällsboken...
Får väl gå och hämta det snart antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0