Chill dag=)

Tänkte att jag kunde vara lite aktiv och skriva lite=)
Men om vad??
Jaja, jag slutade iaf 10 idag, riktigt nice;)
Men stannade kvar i skolan och kollade på film med A och min förlovade
Som faktiskt friade med en ring idag(a)
Sen så mötte jag J på stan=)
Gick te Gina och jag prova lite kläder till dansen, måste in någon dag och fixa det sista=/
Sen åkte han hem och jag stanna kvar på stan och träffade C=)
Kollade på present till pappsen hans på Åhléns och sen kom Fluffiluren och fikade med oss=)
Det var massa mys<3
Sen gick vi till den mycket fulla halv 5 bussen och åkte hem
Gjorde pannkakor till middag
Mådde så sjuuukt illa sen=(
Och så tappade jag halva tallriken i knät='(
Då höll mamma med om att det var lite synd om mig
Sen åkte vi och hämta C och kommer på att träningen är i Boland...
Av någon anledning fick vi båda för oss att det skulle vara Stg=/
Kom iaf till träningen och tränade 1,5 timmar ungefär
Var både kul och hemskt

Nu så sitter jag framför datorn och pratar med en A
(Tro det eller ej, men ingen Andreas=O)
Kul iaf=)
Sen så är ju jag ledig imorgon=D
Så underbart skönt
Ska städa bara=/
Men tänkte hinna träna också=)
Typ springa, dansa, fysa, blanda ihop något trevligt=)
Så slipper jag antagligen att tänka så jäkla mycket också
Måste bli helt 100 på dansen(a)

Men men, här blev ju mycket vettigt sagt (Not??)
Ska prata med A lite till och sen dränka mig själv i SATC<3

Igår hände en underbart underbar sak<3<3
Älskar dig för evigt vännen<3<3

Godnatt
Ppr=*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0