Cola=)

Sitter med Jennifer, cola, datorn och ont i halsen utanför aulan nu och tråkar^^
Ska ha kemi snart och sen åker jag nog hem tror jag
Har idrott efter det och då kan jag ändå inte vara med och vi jobbar bara själva på svenskan så det gör jag hemma.
Colan hjälpte rätt bra mot halsen iaf=)
Hela skolan är en komedi nu känns det som.
Blickar jag får från en viss person får mig att skratta varje gång XP
Känns faktiskt fett skönt att jag inte bryr mig längre=)
Och skulle jag börja göra det så finns ju mina änglar alltid där<3
Btw får jag återställa smsen om 17 minuter=D
Glaaad flicka=D
Bara 16 nu(a)

Men men, nu ska jag nog dra igång kungen och nörda lite

Ppr=*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0