Eng nationella del 1

Sitter i A300 nu och bara tråkar
Har haft Eng A nationella första delen, ska in igen om en halvtimme
Fick lite Katte känsla där inne^^
Oscar på ena sidan, Pontus på andra, såg Macce på vägen ut^^
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på
Får se vad Jennifer vill
Det var tydligen för långt att gå hit så då får hon svara och säga var hon är ist den lilla sötsaken^^
Sen har vi som sagt en del till och sen samhäll efter lunch
Nu har jag lokaliserat Jennifer och ska gå ner te henne så fort Annie kmr XP
Struuul
Eng var iaf fett lätt =O
Var klar vid 9 men satt kvar och tråka i en kvart tills någon annan också var klar (a)

Men jaja, nu kmr inget mer ur fingrarna och hjärnan så jag får väl lägga ut och hitta på mågot annat ist=)

Ppr =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0