Svenska

Suttit i skolan en timme nu sen jag sluta
Hade tänkt jobba med svenskan så det blir klart någon gång
Helvete att jag gjort heller....
Suttit och läst bloggar ist så nu är jag i ännu större behov av en kram=(
Blivit sur på kommun idag
En länk jag ville in på var blockad!
Visst jag fattar väl varför men iaf...
Men men, ska kolla när jag kommer hem=)
Så ska jag lyssna sönder S och C också
Sen träna=D

Kan säga att det är sjukt svårt att skriva något som att man var totalt utomstående när man inte är det
Har iaf en äkta del med i allt
Annars känns det rätt ofta som att jag inte står för det jag skriver....

Nu ska jag försöka jobba lite till iaf=)
Ppr =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0