Valborg=D

Haft en helt ok Valborg faktiskt=D
Förutom delen att jag var extremt orolig för en viss person hela kvällen så var det massa mys<333
Började med att hamna på msn fram till 2 på onsdagen, sen åka in till stan till 10 på valborg=)
Kollade på båtarna och sen gick vi te hemköp för jag och Almi<3 ville ha dextro(a)
Hittade mina kära twixglassar där också så vi köpte ett 6-pack för 20 spänn
Fett värt!
Sen tog vi oss bort mot Katte, köpte med jordgubbar och satt på en bänk och flummade^^
Kära A hade tsm med Jessie och S köpt en helium ballong och satt och andades XP
En av mina pojkar skulle jobba på Katte då osso och bilen stod utanför så trodde väl att man skulle kunna hinna se honom lite iaf.
Så börjar det röra på sig där borta utanför 170
Ser en tröja som jag känner igen=)
Min ängel=D
De skulle vara på stan sen så han var snäll och hjälpte till.
Sprang dit och kramades lite med båda och snodde tuggummi(a)
Min Flure var på väg bort för att träffa en av alla A som numera finns....
Så gick vi andra och börja handla till kvällen.
Flumm inne på Lutis med andra ord^^
Efter det så gick jag ner på stan och mötte upp Fluren när de andra åkte te A
Träffade henne utanför Åhléns och bestämde att vi skulle gå te Stadsparken och kolla runt lite=)
Hittade en #92, en Néa och en Natta på vägen som vi prata med lite=)

Väl i Stadsparken shoppa vi en sockervadd och mumsa på=)
Jag hittade en M ute på en gräsmatta
Sen upptäckte jag att J, J och B(V) satt där också
Så upptäckte de mig till slut och börja ropa så jag vinka lite till dem innan vi drog oss te station och vänta på 4 bussen=)
Ifs var vi framme vid 5 i halv men vi orkade inte åka då så vi tog nästa^^
Stod och prata lite i solen om allt möjligt=)


Nu blev jag lat och orkar inte skriva mer(a)
Är lite småförkyld också=(

Men men, får väl ta det^^
Ska te bror och hjälpa honom flytta honom imorgon=)
Träffar kanske R då om jag har tur^^

Älskar er mina älskade<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0