Mina pojkar<3

Haha, jag känner knappt igen mig själv^^
Antar bara att kärleken från vissa gör att man blir glad=)
Skiter ärligt talat i all annan skit just nu=D
De stunder jag varit påväg att falla nu har någon varit där så snabbt att jag knappt märkt något<333
Bästa =* <3

Var ku ikväll
10 min innan vi började fick vi skäll för att vi inte var med^^
Skulle egentligen haft piknick ute men vädret var inte det bästa så det blev inställt=(
Men jag hade ju bakat muffins!
Kladdkakemuffins i hjärtformar=)
Så jag, Adde, Christoffer och Johan piknickade dem i stora rummet=)
Tycker om er pojkar<3
Lekte lite osso=)
Jag och Johan började med fotboll, men det gick över till rugby, sen handboll och sen basket.
Sen tillbaka till rugby igen XP

Sen så spela vi kort innan vi sluta och så fick jag och Adde ingen hejdåkram av Johan så blev vi jätteledsna=(
Men vi återhämtade oss och så stod vi och Christoffer kvar och prata ett tag innan allra snällaste Adde skjutsade hem oss=)

Nu sitter jag och spelar och smsar lite
Ska snart lägga mig och kolla på satc under filten och täcket=)
Myyys<3

Natt natt på er sötbarn =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0