Ingen kemi! =O

Idag har jag haft en sån där dag när allt bara är igång hela tiden och man blir tokig^^
Började med att träffa Flauru på station när vi kom av bussen och sen var det tdl som gällde för mig
Ont gjorde det, torr blev man och illa smakade det=(
Sen var det tebaka till skolan, träffa lite folk och sen kemilab
Jääääättekul^^
Nejdå men det var helt ok=)
Sen sluta jag och träffa Fluren nere på stan igen, flummade runt ett bra tag innan vi gick till ica och shoppa lunch
Bröd, brownie och juice vid ån
Maaaassa mys<3
Träffade Jassie på vägen
Haha, stackars kille, han lärt ju trott att vi var dumma eller nåt XP
Men men, gööör inget=)
Sen träffade vi A.K. så fick han sin present så fint inslagen i BR papper XP
Sen åkte Flu-flu tebaka till skolan och jag och A gick runt lite tills jag gick te tdl för andra gången
Inte alls kul där...
Men sen blev det bulle och sen kom Adde så gick vi runt lite innan vi hamna i Forum
Satt där i nån timme innan vi tog bussen till ku

Blev Rödluvan men Adde, Klas, Caa-caa och Lillen=)
Hööög!
Så grymt kul att vara med er=)
Efter ku så stod jag med Adde och Klas och bara flumma en halvtimme typ
Massa kul=D

Nu har jag pluggat sam och håller på med matten^^
Kmr nog gå så bra så=)
Nattin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0