Mhm...

Lugnat ner mig en aning nu
Och har en sak som vissa ska ha jävligt klart för sig
Jag har ett par riktigt bra vänner just nu
Och ja, vissa av dem råkar vara killar

Jag bryr mig om mina vänner
Jag bryr mig om dem som visar att de uppskattar det
Jag bryr mig om dem som inte vänder ryggen till så fort de inte får allt de vill
Jag bryr mig om dem som förtjänar det helt enkelt

Vissa har jag gett en andra chans
Och jag är så glad över att de tagit den
Vissa vill jag få lyckliga
Och gör allt för dem
Vissa har fått mig att le när jag inte vet vad jag ska göra
Och jag lämnar dem aldrig
Vissa vet jag aldrig lämnar min sida
Och för er slår mitt hjärta

Nu ska jag sova
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0