Västerås=)

Haft en riktigt bra dag idag=)
Vaknade vid 20 över 6 och kommer på att det är lördag så jag måste inte gå upp, sen att jag visst måste det för vi ska åka med bussen en timme senare...
Så kmr mamma in och säger att vi tar bilen istället så jag fick sova till strax efter 8 iaf=)
Åkte till V-ås för bror och moster skulle cykla ett lopp, på något konstigt sätt lyckas vi hitta båda 2 utan att ens leta innan start^^
När de dragit iväg gick vi ner på stan via colapaus på ett café vid vattnet, massa mys, men fanns inte light=(
Letade igenom ca 95% av stan innan vi äntligen hittade Gina så jag kunde köpa mina kläder till dansen, hittade exakt det jag tänkt och det blev riktigt bra tillsammans.
Gick sen och köpte en present till lilla söten och sen var det lunchdags på Sjökrogen.
Jag älskar barnmenyer...
Korv och pommes frites=)
Sen var det till att gå tillbaka till cyklingen bara för att upptäcka att min kära bror var bättre än han själv trodde och kommit i mål ca en halvtimme tidigare än han sagt från början=)
Stod och kolla på när eliten som kört stora kom i mål, sjukt fort gick det...
Så åkte vi hem igen=)

Var hemma ca 3 timmar innan det var dags att åka te Sthlm och hälsa på hjärtat<3
Finns ingen sötare än du<3
Älskar dig så massa med mkt så det kan du inte förstå<3

Lett massa mer idag än jag brukar osso, men vad ska man göra??(a)
Totalt en riktigt bra dag helt enkelt=D

Nu ska jag börja tagga stenhårt inför dansen^^
Ppr=*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0