"Bra rubrik som låter både smart och dum"

Hehe, hoppas alla förstår att jag vid mitt förra inlägg var både uttråkad och trött, även om energiare faktiskt är lite smått läskiga. Är det btw bara jag som tänkt på att dörrarna i B är mkt tyngre än resten av skolan?=O Det är nästan jobbigt att öppna dem juh...
Nyss hemkommen från träningen nu iaf=) Övningskörde från hallen till Berthåga, gick jättebra! Körkortet känns inte helt omöjligt(Y) Har ifs inte ens skaffat teoripaketet än... Men den praktiska delen går helt ok! Bättre än så tom^^
Imorgon är det en helt ok dag har jag kommit fram till. Börjar men produktion hela morgonen, lunch, tyskaprov som jag faktiskt pluggat till och kan! Helt galet stolt kan jag berätta att jag är(A) Efter provet har jag egentligen svenska, men jag och Björn är utvalda (bara för att vi är så grymt ägiga, lr nåt...) till något som jag i princip inte vet vad det är och ska vara i miniaulan då^^ Hmm... Kanske blir svårt att hinna?=O Får skynda på provet;) Sen lååång rast innan fysiklab till fyra^^ Blir en sväng på stan då med Minijohan innan det är bowling. Är fett tagg(A) Ska krossa småbarnen;)

Tycker jag är sjukt duktig som slutat med ny rad för varje mening och tre inlägg på en dag! Någon som håller med?=)
Nu ska jag slappa, kanske dra igenom tyskan lite till, duscha, och lägga mig rätt tidigt tror jag=) Men då blir det inget nattprat att somna till juh=O Hmm, får överväga det här;)

Pokpokhejs



Juste, enligt Jen så är jag antingen smart på ett dumt sätt, lr dum på ett smart sätt... Anledningen till detta är att jag frågade vad noll upphöjt till tre är, så nu när jag erkänt att jag la en så dum kommentar så kan väl någon fundera på om jag är dumt smart eller smart dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0