Det är inte lätt när man är felskapt

Sitter i skolan att väntar på att klassen ska sluta. Var hos läkarn över första och andra lektionen^^ Jätteroligt som vanligt(Y) Oj vad seriös jag var där... Men iaf, bestämt med Emma att vi ska ändra lite så det kanske blir någon mening med det, vore juh en klar förbättring;)
Som rubriken säger så har jag nu fler bevis på att jag är felskapt. Inte bara på ett sätt heller... Kan juh börja med mina nyckelben som typ hoppar, trodde det var normalt tills en på dansen började klaga på att hennes gjorde det, visade sig att hon hade stukat nyckelbenen... Hur man nu kan göra det=S Tror dock att mina antingen är normal lr kanske mera troligt en aning felskapta, inget jag lider av iaf=) Min ryggrad är också fel och ett par kotor sticker ut lite väl mkt vilket gör sjukt ont om jag ska göra typ situps, inte alls mysigt... Har skomakartumme men kan istället inte böja fram tummen så som typ alla andra kan. Men, idag var det mest mina ben jag syftade på. Passade på att kolla lite jeans på JC när jag ändå gick förbi och jag är juh då totalt förälskad i stuprör, klarar inte av något annat i jeansväg. Men, eftersom mina lår är huge och mina vader inte är det så blev resultatet inte det bästa när mina vader typ drunknade i samma par som knappt rymde mina gigantiska lår. Har hittills i livet lyckats hitta två par som faktiskt är bra. Båda paren är nu utslitna och har ett par hål mm. Sitter faktiskt i ett av dem nu, mina älskade mörka 27or från Gina som jag köpte förra hösten, efter jag träffade dem började jag tro på kärlek vid första ögonkastet. Faktum är att detta problem sträcker sig till jeggings också, iaf de jag testat, mina vader och lår kommer helt enkelt inte överens... Måste göra något åt det här nu... Letar just nu efter bra jeans och jeggings med fickor, det är väl mest fickorna jag saknar på leggings och så, ser inte alltid så bra ut att ha mobil, nycklar, mm i fickor på tröjor vilket oftast slutar med att de finns i bhn, som är obekvämt och småjobbigt när man ska ha upp...
Som sagt så väntar jag på klassen som slutar alldeles strax, så blir det te matan och sen design, matte och fysik. Sedan fysiklektionerna blev 50 min långa så går de faktiskt att överleva konstigt nog, det gillar vi grovt! Fysik ja... Har stooort sånt prov 11 december, och kollar man på det mkt trevliga gamla prov som ligger bredvid mig så ser det inte alls bra ut, 8 av 27, ifs g men ändå inte ok.
Ikväll är det träning, nicenice, men vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit än... En av de många nackdelarna med att sluta sent och ha "tidig" träning. Kvart över 6 till 8, tidigt när man slutar halv 5 och vill hem emellan. Efter träningen ska jag nog försöka plugga lite mer tyska, fick faktiskt grepp om grammatiken när jag satt med mamma igår. Läste också en del, en viss L måste numera tro att jag är totalt pantad som sitter och säger helt random saker på tyska i telefon... Men, inget jag inte varnat lilla han om så;)
Kollade också på modevisning på Fyris igår, var rätt nice, känns alltid lite flum att vara i skolan på fel tider men, vissa saker får man inte vara alltför kinkig med=)
Kom på något mer felskapt med mig, mina ben somnar galet lätt, räcker men att jag korsar benen för att de ska bli helt borta i flera minuter... När vi ändå håller på så äter jag inte geléhallon, Ahlgrens bilar, briokuddar, fetaost lr dricker apelsinjuice, undviker oftast också allt som har med apelsin att göra och gult och orangt godis.

Nu borde de komma när som helst så jag ska lägga datorn i skåpet och leta reda på min man som jag hoppas saknat mig mycket på Caden=)

Pokpokhejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0