Pluggat!

Happhapp
Sandblad är tydligen MKT dålig på att blogga... Galet länge sen nu^^ Men ja... Jag har faktiskt börjat en gång men tydligen så sket det sig.... Jaja, senast var efter matteprovet som sket sig^^ Fått tillbaka det, 22 av 42... Så inte ok! Fick också 8 av 27 på fysiken så, ja, Sandblad ska bli duktig! Och, jag har börjat starkt! Lämnade in historian i tid i fredags och pluggade massor med bror idag, känner mig jätteduktig=) Så efter 2,5 timmar matte och fysik blev jag skjutsad till Ekeby och dansade över en timme=D Ååå vad jag ångrar att jag inte gick streetlinjen='( Men, ska försöka igen efter jul och förhoppningsvis kommer jag med igen och då ska jag satsa! Dansen i första hand nu=)

Usch vad jobbigt det blir när man inte skrivit på länge.. Får bli snabbsammanfattning här! Av de dagar jag minns...

Onsdag 11/11: Almas dag! Matteprov som som sagt gick åt helvete, efter det produktion där dagens pris i klumpighet går till Davidsson och Sandblad som båda lyckades sätta handen för nära chucken... (För er inte så tekniskt insatta så är chucken en stor sak man sätter fast materialet i svarven med!)

Torsdag 12/11: Cupido och stan med Flu efter skolan, mkt mys, träning i Jb och sen hem och fixa! Sprang runt i huset runt kvart i 12 för att hinna göra allt en sista gång innan jag skulle bli 17!

Fredag 13/11: Min daag! Började mkt bra med ett grattis från min favoritsmålänning=) Lite senare på dagen (runt halv 7-7) blev jag väckt o fruktsallad blev det till mig=) Fick lite nice stuff, bla en iCurl som jag är totalt förälskad i nu^^ Skola, inget spec där, fixade lite på stan efteråt och åkte sen hem=)

Lördag 14/11: Match halv 9, inte så mys på morgonen men vi vann iaf och sen var jag och #92 kvar och kollade på U-laget (herr) som spelade efter oss, alltid lika nice =) Tog mig sen på något vänster till Maxi och förfestade med Almi på Donken innan vår festshopping skulle börja! Blev galet mätt och också kallad Guldfisk... Guess who^^ Aja, naturare kan få blubba så mkt de vill! Jag och Almi handlade och drog hem och fixa, var så effektiva att vi också hann locka Almis hår som blev jättefint! Blev riktigt stolt faktiskt(A) Hade en grym kväll och skitkul! Tyvärr så var vi ett par sjuklingar så vi somnade vid 12 XP

Söndag 15/11: Vaknade och åt frukost, alla åkte hem och jag vilade upp mig innan syskonen och moster kom och firade lite till. Mådde inte helt ok då... Men fyller man år så gör man och får tvinga sig själv att inte däcka i ett hörn! Fick bla ett halsband och en gosgos halsduk=)

Måndag 16/11 och tisdag 17/11: Hemma sjuk...

Onsdag 18/11: Hade bara två lektioner, tyska och svenska. Åt pannkakor med Jen i skolan och sen hem igen innan Ku

Torsdag 19/11: Läkarn, inte så kul nej... Men träning på kvällen som väl gick helt ok egentligen, var inte helt frisk och det var galet halt i hallen så ja, inte den bästa ja gjort^^

Fredag 20/11: Fyra lektioner, ändå gick jag från halv nio till fem... Eller, skulle gjort, fick sluta naturkunskapen tidigare=) (tack Rolf!) Åkte hem och trodde att mamma och pappa skulle komma vid 8 lr något iaf, de var på något festliknande, men nej nej. De kom aldrig så Flu som också var övergiven kom till mig så hade vi myskväll med Idol=)

Lördag 21/11: Vaknade och fixa mig lite innan jag övningskörde till Néa där vi taggade till bion! Drog in te 4 och myste lite innan filmen som var grym! När den var slut satte vi oss på Max i väntan på bussen och vätskepaus=)
Men det gick juh inte som det var tänkt... Funvy fick dit några Celsiusmänniskor så hon jag o Natta tog 23 bussen ist för 21(A) Att det alltid händer... Frostskador på fingrar och tår!

Sååå, det får duga! Ska också fixa till bloggen lite för nu är den så tråk... Verkligen inte pallat fixa den något men nu så ska #92 hjälpa mig så det blir nog nicenice=) Nu ska jag prata lite mer med Flauru och lilla smålänningen innan jag sussar=)



Pokpoknattie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0