Fail, prov och bowling

Jaa, ännu en dag i Sandblads knäppa liv med sin felskapta kropp har förflutit inte helt utan missöden... Dagen började med lång produktion... Jag och Jen fungerar inte alltid så bra på de lektionerna i vanliga fall och i trött tillstånd var kaoset större än vanligt. Vill inte ens kommentera all skit vi gjorde, jag fick gå och lugna ner mig vid mer än ett tillfälle och känna mig allmänt dålig. Ger alltid en mkt positiv inverkan. Efter mkt lidande flydde jag och Jen till matan och sen vidare till Lutis för en Pepsi Max. Vi förtjänade det grovt.
Hade prov i tyska idag, kändes faktiskt mkt bra=) Alltid skönt när man märker resultat på att man har pluggat=) Hann i tid till flumgrejen i miniaulan som också var helt ok. Med andra ord var det bara produktionen som var jättehemsk. Lärarn är inte nöjd med oss heller... Men, är det inte hans jobb att se till att vi lär oss och hänger med bättre? Faktiskt riktigt trött på folk som inte kan se att de har ett ansvar i det och bara klaga... Känns inte direkt lättare och roligare för det, tycker ämnet i sig är kul men när det verkar som att lärarn inte tkr om en mm så blir det ändå pain att vara där.
Jaja, lämnar det ämnet, för ett tag iaf... Efter flumet hade vi rast i 40 min till fysiklaben, och en viss Martin fick mig till att göra lite av matteläxan, fick sällskap av flera pers så satt vi och hade det så där mysigt som man faktiskt kan ha på teknik, även om musiken som spelades inte var den bästa;) Fysiken gick också helt ok och kunde gå halv 4 ist för 4 när vi egentligen slutar, vid labar är det nästan självklart eftersom vi inte kan göra så mkt när vi är klara.
Johan mötte upp mig när jag slutat så drog vi ner på stan, kollade lite skor och så innan #92 och Natta också kom ner, vissa pers var lite småhungriga så vi gick te Donken och utfodrade dem med varsin hamburgare, jag kände mig nästan tvungen att prova nya McFlurry som var nice=) Inte så jättespeciell kanske men mumsigheten är det som räknas! Satte oss utanför Gina och pratade om allt och åt, drog sen in där och kollade lite, hittade en mössa jag vill ha! Hittade också ett par grejs som skulle bli bra till jul... Får se hur det blir;) Efter detta mysiga tog vi oss till Cubus där jag inhandlade ett stycke jeggings, ett stycke t-shirt och ett stycke sovtröja=)
Blev middag på Pinocchio med mkt trevligt prat mm innan vi vandrade vidare mot Fyrishov och bowling! Började bowla vid ca halv 8 och det gick väl, helt ok egentligen... Inte alls bra i början men det ordnade upp sig och en smärre skada, planerna fuckade upp sig så klotet kom inte tillbaka på ett tag... Var tvungen att ta en 10 ist för 8 och det slutade med att klotet på något vänster hamnade bakåt och skadade min stackars tumme, glad att nageln höll iaf, hade varit övergrov pain att bryta den så långt ned!
Fick skjuts hem sen, skulle egentligen byta bil i Vänge men en viss person var riktigt snäll och körde mig ända hem till dörren i princip trots den långa omvägen, nästan dagens ros på det tkr jag!
Nu så ska jag inte göra ett skit. För jag har inte tagit hem ett enda plugg! Hade inte ens väska med mig idag, kändes galet skönt. Ska försöka sova tidigt också då min tidigare försök till detta failade en aning väldigt mkt...
Imorn har jag rätt chill dag, natur, idrott, tyska (film) och sen matte. Slutar halv 3 och ska nog bara hem, lite matte och fysik på eftermiddagen kanske, om jag känner för att vara så duktig;)

Pokpokhejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru hur blir det med designen?? =P

2009-11-26 @ 21:38:02
Postat av: Maria

Det kmr!

2009-11-26 @ 22:40:33
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0