Fjärde dagen i den fyrtioåttonde veckan i det tvåtusennionde året sedan Kristi födelse

Hmm, börjar kännas lite drygt att blogga igen, men jag ska klara det! Inte ge upp såhär fort Sandblad, fyfy! Idag har varit helt ok=) Inte så stressigt imorse och hade bara lite klädångest;) Hade natur första men den lektionen blev avbruten då brandlarmet gick, och min första tanke är "Någon ringer på dörren". Har aldrig påstått att jag är så normal, men hur kul skulle livet vara utan massa knas?;) Gick ut och väntade i kylan, såg brandbilar (och enligt mig i kylan så piper de...) och brandmän, galet spännande;) När vi väl fått komma in igen fortsatte Rolf och sen var det idrott med badminton^^ Jag gjorde ett rätt brutalt byte i val av kläder då... Brukar ha shorts, t-shirt, långa strumpor, skor, samma som på träningarna med andra ord. Men, idag byttes detta mot mjukisar, linne och vanliga strumpor. Ett tips, spela inte badminton utan skor! Jag var nästan mer på golvet än jag stod upp... Inte helt ok^^ Juste, var typ 300 dagisbarn i salen innan oss, såg mkt kul ut när de skulle ner för trappen och vi stackars barn fick stå där och vänta. Och vänta. Och vänta lite till... Vi stod ärligt talat i en kvart och kollade på minimänniskor=P
Efter idrotten var det lunch, helt ok, sen en tripp te Lutis för inhandling av Pepsi Max! Nya drogen det;) Max är juh helt galet mkt godare än odrickbara vanliga Pepsi... Det är seriöst inte gott! Och eftersmaken är hemsk... Kollade film på tyskan som vi alltid gör på torsdagar, måste säga att jag inte riktigt såg det slutet komma på Parfymen... Hade också en talgrejs i början, jag skrek "Flytta på dig!" till en person jag aldrig pratat med förr=) Är jag inte snäll??;)
Så hade vi såndär mysig matte idag! Sitter i bildsalen i små grupper och trängs, blir så mkt lättare att sno miniräknare och sudd;) Tihi, jag är en busig flicka jag, men det gillar vi!
Köpte en liten anteckningsbok och en mössa idag när jag var med Jen ett tag på stan efter skolan, hade sen sällskap med syster Jessie på bussen hem, alltid lika kul=)
Pluggade matte när jag kom hem och sen var det träning, gick väl sådär, har verkligen tappat suget nu... Vill helst bara dansa(A) Hoppas bara på att det blir Storvretacupen en sista(?) gång för mig... Övningskörde sen från Vänge te Järlåsa och sen hem, gick bra=) Inte så mkt svårare i mörker tycker jag, men jag är juh felskapt så^^

Mat o dusch när jag kom hem, nu messar o chattar jag lite, ska lägga mig typ så fort jag skrivit klart här^^
Imorn blir det lååång skola, halv 9 till 5, ända bara 4 lektioner (synd om teknikare!) och eventuellt något på kvällen, får se hur det blir.


Pokpoknattie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0