Helgen

Tänkte försöka bli lite aktivare här nu^^
Men det är lite drygt(A)
Har haft en pisshelg om jag ska vara ärlig
Haft galet tråk
I fredags somnade jag i 3 timmar mellan 6 och 9
Inte ens i soffan lr något
Nej, jag gick verkligen och la mig i sängen!
Inte likt mig det^^
Igår var det match i Almunge som gällde
Hade med C och syster A i bilen
Var rätt trevligt
Våra diskussioner kan verkligen vara onormalt seriösa
Diskuterar ekonomi och andra saker
Helt knäppt^^
Kom hem runt 2 och var hemma en timme
Sen körde jag te Järlåsa så köpte vi lite stuffs där
Bakade tjocka pepparkakor=D
Jag kan faktiskt köra rätt bra!
Även fast ingen tror det...
Ni får åka med mig så bevisar jag det;)

Igår kväll var tråk tråk tråk
Satt vid datorn och dryga hela kvällen
Pappa har juh typ beslagtagit tvn...-.-
Så trött på att inte göra något heller
Men det blir det ändring på!
Lr hur Flu??;)
Idag gick jag upp runt halv 11, tror jag iaf^^
Slängde smutstvätt i tvätten och sen skulle jag ut och köra
Längsta hittills!
Körde till Sibylla och sen hem från Shell
Slängde skräp i Libro och sen väntade på mamma när hon fixa m lite stuffs på jobbet
När vi åkte därifrån så kom fröken C förbikörande^^
Galet mkt övningskörande har jag sett idag=P
Åkte te Maxi o panta lite o handla tårta o blommor te pappsen=)

Sen så körde jag från Shellmacken hem, regnade!
Bakade ut pepparkakorna
Inte ätit såna på flera år
Älskade när jag var liten och ja, de är grymt nice
Halv 6 var det dags att dra te dansen=D
Fatta att jag älskar att dansa
Helt fucking underbart!
Bara släppa loss o glömma allt annat=)
Har en ny koreografi nu också
Mig gillar grovt<3

Men nu så ska Sandblad vara en duktig flicka och lägga sig!
Hade bra så ska jag försöka skriva oftare!

Pokpok hejs

Kommentarer
Postat av: Fröken C

haha fröken C är ofta ute och glider =D

2009-11-09 @ 20:23:41
URL: http://nittiotvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0